Karty ciosy i kombosy!

Najemnicy to 3 proste akcje, set collection zaprawione solidną dawką negatywnej interakcji. A jednak połączenie kilku prostych zasad i jednego, tyleż prostego, co genialnego twistu daje naprawdę unikalne wrażenia. Najemnicy to gra fantastycznych kombosów! Cóż to za oryginalna mechaniczna ciekawostka? Zagranie karty najemnika ma tym potężniejsze działanie, im więcej najemników tej samej profesji już udało Ci się wcześniej zebrać (czy to poprzez zagrywanie, czy też wykorzystanie zdolności zatrudnianych przez Ciebie profesjonalistów). Pojedynczym wojownikiem ledwo lekko podrażnisz przeciwnika, ale gdy masz ich 2, to wiesz, że cios go zaboli, a gdy masz 4, to już jesteś w stanie wyprowadzić naprawdę potężne uderzenie i… koniec. Koniec, ponieważ 5 najemników tej samej profesji wymieniasz na punkty zwycięstwa. Ale uwaga, uwaga! Kupiona karta punktów zwycięstwa również może odpalić kolejną akcję! Albo taką, która np. rozbuduje Ci nieco opustoszałą po ostatnich zagraniach rękę, albo taką, która jeszcze raz ugodzi rywali! Coś pięknego!
Każde pudełko to kompletna i w pełni satysfakcjonująca gra. Jednakże posiadając więcej zestawów można skorzystać z kilku wariantów ich łączenia odkrywając tym samym kolejne możliwości i pokłady rozrywki.
Trzy części, czyli trzy razy więcej zabawy!
Nieświęte Przymierze
Zestaw Nieświęte Przymierze w jeszcze większym stopniu niż pozostałe części serii nastawiony jest na negatywną interakcję. Łotrzyk podbiera przeciwnikom kluczowych najemników, Czarnoksiężnik atakuje rękę gracza, a Barbarzyńca sieje spustoszenie w jego szeregach. Paladyn początkowo nagradza punktami zwycięstwa, lecz potem równie ochoczo je odbiera. W razie poważnych kłopotów na ratunek przyjdzie Ci Kleryk oraz Technomag.
Parszywa Drużyna
Zestaw Parszywa Drużyna to najbardziej “pokojowa” część serii, w której dużą część uwagi gracze poświęcają zarządzaniu własną Gildią oraz kartami na ręce. Nie znaczy to jednak, że w tym zestawie brakuje konfrontacji. Nikt tak łatwo jak Wojownik nie radzi sobie z uśmiercaniem wrogich najemników. Dobrze wykorzystany Zaklinacz również potrafi zmniejszyć wrogie szeregi. Ofensywne postacie potrzebują jednak wsparcia pozostałych najemników: zdobywającej nowe karty Druidki, manipulującego składem Gildii Mnicha, czy sprytnego Łowcy sięgającego bezpośrednio po punkty zwycięstwa.
Magią i Mieczem
Zestaw Magią i Mieczem oferuje graczom wyważona dawkę negatywnej interakcji. Zabójca potrafi napsuć krwi rywalowi, ale korzystanie z jego usług może zaboleć też zleceniodawcę. Telepata podkrada na potęgę najemników konkurencji, lecz zawsze daje coś w zamian, podobnie czyni Czarobójca. “Martwych” ożywi postać Maga, a szeregi uzupełnić można dzięki Szamanowi. Nad wszystkim czuwa niestrudzony Oficer, który powoli, lecz skutecznie ciuła punkty zwycięstwa.
Dla kogo?
 Najemnicy to [block]0[/block] dla miłośników:
  • kombinacyjnych karcianek kolekcjonerskich i niekolekcjonerskich;
  • silnej, negatywnej interakcji;
  • gier zapewniających nieskończoną ilość możliwości taktycznych i ogromną różnorodność rozgrywek.

Gracze

2-4

Wiek

10+

Czas gry

30-60 min


Mocne strony gry


  • Mnóstwo interakcji między graczami;
  • Ogromna liczba możliwych do odkrycia kombinacji kart;
  • Kilka wariantów łączenia ze sobą poszczególnych zestawów;

Parametry techniczne gry


Wymiary: 20 x 20 x 6 cm
Waga: 530 gram
Opakowanie zbiorcze: 9 sztuk
Kategoria: Gra karciana
Wydawca: Lucrum Games
SCD: 76,90 zł

Zakup gry


Dla klientów indywidualnych

Grę można kupić w wybranych księgarniach oraz sklepach z grami na terenie całego kraju.

Dla sklepów i hurtowni

Zamówienia na grę można składać na stronie www.lucrum.pl.

Zawartość Pudełka

  • 120 kart profesji;
  • 30 kart punktów zwycięstwa;
  • 7 kart pomocy;
  • 25 żetonów punktów zwycięstwa,
  • 1 polska instrukcja

DO POBRANIA: