Zostań największym uczonym swoich czasów!

W połowie XVII wieku rozpoczął się okres wielkich zmian w historii ludzkości – rewolucja naukowa, zapoczątkowana przez wprowadzenie nowych metod naukowych. Złotymi zgłoskami w historii zapisują się wielcy naukowcy i myśliciele którzy zmieniają oblicze świata na zawsze : Galileusz, Kopernik, Keppler, Bacon a przede wszystkim sir Isaac Newton. Podczas rozgrywki gracz wciela się w rolę młodego ambitnego naukowca którego marzeniem jest zostać wielkim geniuszem swoich czasów. W tym celu, gracze udają się w podróż po Europie, odwiedzają kolejne miasta oraz Uniwersytety i uczą się formułować nowe teorie, tworzyć nowe narzędzia oraz pracować by uzyskać fundusze

Gra planszowa „Newton” jest rozgrywana w trakcie sześciu rund. W trakcie każdej z nich gracze rozgrywają pięć kart z ręki, z których każda pozwala na wykonanie konkretnej akcji. Każda akcja zapewnia pewien określony efekt w zależności od symboli akcji umieszczonych na niej. Po każdej turze, jedna z kart użytych przez gracza musi zostać pod planszą – daje to dodatkową szanse na posłużenie się daną akcją a poza tym przy uzyskaniu kart z tą samą akcją, pozwoli na używanie ich z większą siła.

Po upływie sześciu rund punkty są zliczane i wyłoniony zostaje zwycięzca.

Gracze

1-4

Wiek

12+

Czas gry

90 min


Mocne strony gry


  • Duże plansze z przejrzystymi rysunkami;
  • Długi czas intensywnej rozgrywki;
  • Regrywalność;
  • Wymaga strategicznego myślenia;

Parametry techniczne gry


Wymiary: 31 x 22,5 x 7 cm
Waga: 1481 gram
Opakowanie zbiorcze: 6 sztuk
Kategoria: Gra strategiczna
Wydawca: Lucrum Games
SCD: 219,90 zł

Zakup gry


Dla klientów indywidualnych

Grę można kupić w wybranych księgarniach oraz sklepach z grami na terenie całego kraju.

Dla sklepów i hurtowni

Zamówienia na grę można składać na stronie www.lucrum.pl.

Zawartość Pudełka

  • 1 plansza mapy;
  • 1 plansza postepów;
  • 4 plansze badań;
  • 10 kafli celów;
  • 10 kafli specjalizacji
  • 12 kafli dochodu
  • 4 kafle medycyny
  • 48 kafli biblioteczki (po 12 w każdym kolorze)
  • 10 kafli wynalazków
  • 20 kafli rozwoju
  • 7 kafli miast

  • 6 kafli uniwersytetów
  • 3 kafle starożytnych ruin
  • 4 kafle pomocy
  • 18 żetonów premii
  • 20 żetonów mikstur
  • 32 monety (o wartości 1 oraz 5)
  • 20 kart mistrzów
  • 24 startowe karty podstawowe (po 6 w każdym kolorze)
  • 45 kart akcji (po 15 na każdy poziom)
  • 16 studentów (po 4 w każdym kolorze)
  • 4 naukowców (po 1 w każdym kolorze)
  • 8 znaczników graczy (po 2 w każdym kolorze)
  • 48 kostek podróży (po 12 w każdym kolorze)
  • 1 znacznik pierwszego gracza
  • 1 polska instrukcja

DO POBRANIA: